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Krebs, Isabelle; Lischka, Juliane A (2017). Is audience engagement worth the buzz? The value of audience engagement, comment reading, and content for online news brands. Journalism:Epub ahead of print.

Lischka, Juliane; Krebs, Isabelle (2017). Medienmarken im Facebook-Kiosk. In: Kappes, Christoph; Krone, Jan; Novy, Leonard. Medienwandel kompakt 2014--2016: Netzveröffentlichungen zu Medienökonomie, Medienpolitik & Journalismus. Berlin: Springer VS, 291-295.

von Rimscha, M Bjørn; Verhoeven, Marcel; Krebs, Isabelle; Sommer, Christoph; Siegert, Gabriele (2016). Patterns of successful media production. Convergence:Epub ahead of print.

Sommer, Christoph; von Rimscha, M Bjørn; Verhoeven, Marcel; Krebs, Isabelle; Siegert, Gabriele (2016). Success factors of media product brands. Examining the building blocks for success across different media types. IPMZ – Institute of Mass Communication and Media Research Media Economics & Management - Working papers 10, University of Zurich.

Lischka, Juliane A; Krebs, Isabelle. Medienmarken im Facebook-Kiosk. In: carta.info, 2 June 2015, p.1.

Krebs, Isabelle; Siegert, Gabriele (2015). 20 years of research on media brands and media branding. In: Siegert, Gabriele; Förster, Kati; Chan-Olmsted, Sylvia; Ots, Mart. Handbook of Media Branding. Berlin: Springer, 33-47.

Krebs, Isabelle; Lischka, Juliane; Barro, Pascal (2015). Online-Kioske und ihr Einfluss auf Printmarken. Medienwirtschaft, 12(3):24-28.

Krebs, Isabelle (2015). Research note: news media branding and journalistic quality: contradiction or compatibility? In: Siegert, Gabriele; Kati, Förster; Sylvia, Chan-Olmsted; Mart, Ots. Handbook of Media Branding. Berlin: Springer, 387-401.

Sommer, Christoph; Krebs, Isabelle (2015). What is driving the circulation? An investigation of characteristics of successful newspapers. In: Faustino, Paulo; Noam, Eli; Scholz, Christian; Lavine, John. Media Industry Dynamics - Management, Concentration, Policies, Convergence and Competition. Ramada: Formalpress, 251-276.

Krebs, Isabelle; Reichel, Katrin (2014). Halten Medienmarken ihr Qualitätsversprechen? Eine Analyse von Medienmarken und Qualität in der Berichterstattung in sechs europäischen Metropolregionen. In: Lobigs, Frank; von Nordheim, Gerret. Journalismus ist kein Geschäftsmodell. Baden-Baden: Nomos, 57-84.

Russi, Loris; Siegert, Gabriele; Gerth, Matthias; Krebs, Isabelle (2014). The relationship of competition and financial commitment revisited: A fuzzy set qualitative comparative analysis in European newspaper markets. Journal of Media Economics, 27(2):60-78.

Krebs, Isabelle; Russi, Loris; Siegert, Gabriele (2012). Gesellschaftliche Wertschöpfung klassischer Massenmedien: Die Perspektiven von Medienorganisationen und Publikum in sechs Europäischen Ländern. In: Kolo, Castulus; Döbler, Thomas; Rademacher, Lars. Wertschöpfung durch Medien im Wandel. Baden-Baden: Nomos, 361-378.

Krebs, Isabelle; Böke, Birgit (2009). Russland. In: Siegert, Gabriele; Thomas, Nathan; Mellmann, Ulrike. Werbung im internationalen Vergleich - Zustand und Entwicklung. München: Reinhard Fischer, 144-160.

Krebs, Isabelle (2009). Schweiz. In: Siegert, Gabriele; Thomas, Nathan; Mellmann, Ulrike. Werbung im internationalen Vergleich - Zustand und Entwicklung. München: Reinhard Fischer, 179-195.

Krebs, Isabelle (2009). Österreich. In: Siegert, Gabriele; Thomas, Nathan; Mellmann, Ulrike. Werbung im internationalen Vergleich - Zustand und Entwicklung. München: Reinhard Fischer, 125-141.

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