Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 7.

Tripathi, S; Pohl, M O; Zhou, Y; Rodriguez-Frandsen, A; Wang, G; Stein, D A; Moulton, H M; Che, J; Mulder, L C F; Yangüez, E; Andenmatten, D; Pache, L; Manicassamy, B; Albrecht, R A; Gonzalez, M G; Nguyen, Quy; Brass, A; Elledge, S; White, M; Shapira, S; Hacohen, N; Karlas, A; Meyer, T; Shales, M; Gatorano, A; Johnson, J R; Jang, G; Johnson, T; Verschueren, E; Sanders, D; Krogan, N; Shaw, M; König, R; Stertz, S; García-Sastre, A; Chanda, S K; DeJesus, P (2015). Meta- and orthogonal integration of influenza "OMICs" data defines a role for UBR4 in virus budding. Cell Host & Microbe, 18(6):723-735.

Kramer, Efraim Benjamin; Dvorak, J; Schmied, C; Meyer, T (2015). F-MARC: promoting the prevention and management of sudden cardiac arrest in football. British Journal of Sports Medicine, 49(9):597-8.

Kriesi, I; Bayard, S; Buchmann, M (2012). Die Bedeutung von Kompetenzen im Vorschulalter für den Schuleintritt. In: Bermann, M M; Hupka-Brunner, S; Meyer, T; Samuel, R. Bildung – Arbeit – Erwachsenwerden : ein interdisziplinärer Blick auf die Transition im Jugend und jungen Erwachsenenalter. Wiesbaden: VS Verlag, 160-180.

Salvisberg, A (2012). Mechanismen des Arbeitsmarktgeschehens aus soziologischer Perspektive: theoretische Überlegungen und empirische Beispiele aus der Berufseinstiegsphase. In: Bergmann, M M; Hupka-Brunner, S; Meyer, T; Samuel, R. Bildung - Arbeit - Erwachsenwerden: Ein interdisziplinärer Blick auf die Transition im Jugend- und jungen Erwachsenenalter. Wiesbaden: Springer VS, 133-156.

Stalder, B E; Schmidt, E (2012). Zurück zum Start? Berufswahlprozesse und Ausbildungserfolg nach Lehrvertragsauflösungen. In: Bergmann, M M; Hupka-Brunner, S; Meyer, T; Samuel, R. Bildung – Arbeit – Erwachsenwerden : ein interdisziplinärer Blick auf die Transition im Jugend und jungen Erwachsenenalt. Wiesbaden: Springer VS, 2012.

Hupka-Brunner, S; Sacchi, S; Stalder, B (2011). Social origin and the access to upper secondary education in Switzerland: A comparison of company-based apprenticeship and exclusively school based programmes. In: Bergmann, M M; Hupka-Brunner, S; Keller, A; Meyer, T; Stalder, B E. Transitionen im Jugendalter. Ergebnisse der Schweizer Längsschnittstudie TREE. Zürich: Seismo, 157-182.

Waibel, S; Neumann, M; Rabe, M; Meyer, T; Ludolph, A C (2010). Novel missense and truncating mutations in FUS/TLS in familial ALS. Neurology, 75(9):815-817.

This list was generated on Wed Oct 18 23:12:39 2017 CEST.