Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 4.

Oerke, B; Maag Merki, K; Holmeier, M; Jäger, D J (2011). Changes in student attributions due to the implementation of central exit exams. Educational Assessment, Evaluation and Accountability, (3):223-241.

Oerke, B; Bogner, F X (2011). Social desirability, environmental attitudes and general ecological behaviour in children. International Journal of Science Education, 33:online.

Maag Merki, K; Holmeier, M; Jäger, D J; Oerke, B (2010). Die Effekte der Einführung zentraler Abiturprüfungen auf die Unterrichtsgestaltung in Leistungskursen in der gymnasialen Oberstufe. Unterrichtswissenschaft, 38(2):173-192.

Oerke, B; Maag Merki, K (2009). Einfluss der Implementation zentraler Abiturprüfungen auf die leistungsbezogenen Attributionen von Schülerinnen und Schülern vor dem Abitur. In: Böttcher, W; et al. Evidenzbasierte Bildung: Wirkungsevaluation in Bildungspolitik und pädagogischer Praxis. Münster: Waxmann, 117-125.

This list was generated on Tue Sep 19 20:26:54 2017 CEST.