Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 3.

Lipowsky, F; Rakoczky, K; Pauli, C; Drollinger-Vetter, B; Klieme, E; Reusser, K (2009). Quality of geometry instruction and its short-term impact on students’ understanding of the Pythagorean Theorem. Learning and Instruction, 19(6):527-537.

Rakoczky, K; Klieme, E; Pauli, C (2008). Die Bedeutung der wahrgenommenen Unterstützung motivationsrelevanter Bedürfnisse und des Alltagsbezugs im Mathematikunterricht für die selbstbestimmte Motivation. Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 22(1):25-35.

Lipowsky, F; Pauli, C; Rakoczky, K (2008). Schülerbeteiligung und Unterrichtsqualität. In: Gläser-Zikuda, M; Seifried, J. Lehrerexpertise - Analyse und Bedeutung unterrichtlichen Handelns. Münster: Waxmann, 67-90.

This list was generated on Sun Dec 17 22:16:34 2017 CET.