Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 5.

Brem, Silvia; Maurer, Urs (2015). Ansätze der Kognitiven Neurowissenschaften. In: Rautenberg, Ursula; Schneider, Ute. Lesen : Ein interdisziplinäres Handbuch. Berlin und Boston: De Gruyter, 3-20.

Hartmann, Benjamin (2015). Geschichte des Lesers: Antike und Spätantike. In: Rautenberg, Ursula; Schneider, Ute. Lesen : Ein interdisziplinäres Handbuch. Berlin und Boston: De Gruyter, 703-718.

Brem, Silvia; Maurer, Urs (2015). Lesen als neurobiologischer Prozess. In: Rautenberg, Ursula; Schneider, Ute. Lesen : Ein interdisziplinäres Handbuch. Berlin und Boston: De Gruyter, 117-140.

Bonfadelli, Heinz (2015). Sozial- und kommunikationswissenschaftliche Ansätze. In: Rautenberg, Ursula; Schneider, Ute. Lesen : Ein interdisziplinäres Handbuch. Berlin und Boston: DeGruyter, 63-84.

Messerli, Alfred (2010). Leser, Lesergeschichte und -gruppen, Lesestoffe in der Neuzeit (1450-1850) : Konsum, Rezeptionsgeschichte, Materialität. In: Rautenberg, Ursula. Buchwissenschaft in Deutschland : Ein Handbuch. Berlin/New York: de Gruyter, 443-502.

This list was generated on Mon Apr 23 16:23:32 2018 CEST.