Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 14.

Straumann, Barbara (2018). Very British : Eine Engländerin in Amerika. In: Bronfen, Elisabeth; Ritzer, Ivo; Schoch, Hannah. Ida Lupino : Die zwei Seiten der Kamera. Berlin: Bertz + Fischer, 33-56.

Schoch, Hannah (2018). Die Verhandlerin: Ida Lupino hinter der Kamera. In: Bronfen, Elisabeth; Ritzer, Ivo; Schoch, Hannah. Ida Lupino: Die zwei Seiten der Kamera. Berlin: Bertz Fischer, 79-96.

Bronfen, Elisabeth; Ritzer, Ivo; Schoch, Hannah (2018). Einleitung. In: Bronfen, Elisabeth; Ritzer, Ivo; Schoch, Hannah. Ida Lupino: Die zwei Seiten der Kamera. Berlin: Bertz Fischer, 7-12.

Ida Lupino: die zwei Seiten der Kamera. Edited by: Bronfen, Elisabeth; Ritzer, Ivo; Schoch, Hannah (2018). Berlin: Bertz+Fischer.

Bronfen, Elisabeth; Schoch, Hannah (2018). Ida Lupinos Arbeit am American Dream. In: Bronfen, Elisabeth; Ritzer, Ivo; Schoch, Hannah. Ida Lupino: Die zwei Seiten der Kamera. Berlin: Bertz Fischer, 14-32.

Ghilardi, Morgane Aeysha (2018). Never Fear (1949). In: Bronfen, Elisabeth; Ritzer, Ivo; Schoch, Hannah. Ida Lupino : die zwei Seiten der Kamera. Berlin: Bertz und Fischer, 159-165.

Schoch, Hannah (2018). Not Wanted (1949). In: Bronfen, Elisabeth; Ritzer, Ivo; Schoch, Hannah. Ida Lupino: Die zwei Seiten der Kamera. Berlin: Bertz Fischer, 152-158.

Castelli, Stella (2018). The Hitch-Hiker (1953). In: Bronfen, Elisabeth; Schoch, Hannah; Ritzer, Ivo. Ida Lupino: Die zwei Seiten der Kamera. Berlin: Bertz Fischer, 190-196.

Bronfen, Elisabeth (2017). Der Pate / Der Pate 2. In: Grog, Norbert; Kiefer, Bernd; Ritzer, Ivo. New Hollywood : Stilepoche des Films. Stuttgart: Reclam, 170-181.

Bronfen, Elisabeth (2017). Hexenkessel. In: Grog, Norbert; Kiefer, Bernd; Ritzer, Ivo. New Hollywood : Stilepoche des Films. Stuttgart: Reclam, 208-218.

Bronfen, Elisabeth (2017). Vorwort: Ivo Ritzer. Medialität der Mise-en-scène. Zur Archäologie telekinematischer Räume. In: Ritzer, Ivo. Medialität der Mise-en-scène. Zur Archäologie telekinematischer Räume. Wiesbaden: Springer, VII-X.

Binotto, Johannes (2016). Continuing Peyton Place: Das Melodrama und seine Bastarde. In: Ritzer, Ivo; Schulze, Peter. Transmediale Genre-Passagen : Interdisziplinäre Perspektiven. Wiesbaden: Springer, 269-288.

Binotto, Johannes (2015). Die gesprungene Wahrheit. Jacques Lacan, Delmer Daves und das Happy End. In: Ritzer, Ivo. Classical Hollywood und kontinentale Philosophie. Wiesbaden: Springer VS, 113-132.

Binotto, Johannes (2015). Die gesprungene Wahrheit: Jacques Lacan, Delmer Daves und das Happy End. In: Ritzer, Ivo. Classical Hollywood und kontinentale Philosophie. Wiesbaden: Springer, 113-132.

This list was generated on Mon Apr 23 13:42:21 2018 CEST.