Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 11.

Russi, Loris; Siegert, Gabriele; Gerth, Matthias; Krebs, Isabelle (2014). The relationship of competition and financial commitment revisited: A fuzzy set qualitative comparative analysis in European newspaper markets. Journal of Media Economics, 27(2):60-78.

Russi, Loris (2013). Der Einfluss von Wettbewerb und Marktverhalten auf die Medienperformanz. In: Puppis, Manuel; Künzler, Matthias; Jarren, Otfried. Media structures and media performance = Medienstrukturen und Medienperformanz. Wien: ÖAW, 123-156.

Russi, Loris (2013). Ökonomische Bedingungen publizistischer Vielfalt: Eine theoretische Modellierung und Fuzzy Set Analyse der Beziehung von Wettbewerb und Produktdifferenzierung in europäischen Zeitungsmärkten. Baden-Baden: Nomos.

Gerth, Matthias A; Russi, Loris; Siegert, Gabriele (2012). Functional values and brand personality: The perception of consumers and media professionals in six European countries. Working Paper of IMPZ - media economics management division 09, University of Zurich.

Picard, Robert G; Russi, Loris (2012). Comparing media markets. In: Esser, Frank; Hanitzsch, Thomas. The Handbook of Comparative Communication Research. London: Routledge, 234-248.

Krebs, Isabelle; Russi, Loris; Siegert, Gabriele (2012). Gesellschaftliche Wertschöpfung klassischer Massenmedien: Die Perspektiven von Medienorganisationen und Publikum in sechs Europäischen Ländern. In: Kolo, Castulus; Döbler, Thomas; Rademacher, Lars. Wertschöpfung durch Medien im Wandel. Baden-Baden: Nomos, 361-378.

Siegert, Gabriele; Russi, Loris; von Rimscha, M Bjørn; Mellmann, Ulrike (2012). Prinzipal-Agent-Probleme in der regulierungsrelevanten Forschung. In: Fengler, Susanne; Eberwein, Tobias; Jorch, Julia. Theoretisch praktisch!? Anwendungsoptionen und gesellschaftliche Relevanz der Kommunikations- und Medienforschung. Konstanz: UVK, 59-73.

Russi, Loris. Ökonomische Bedingungen publizistischer Vielfalt - Eine theoretische Modellierung und Fuzzy Set Analyse der Beziehung von Wettbewerb und Produktdifferenzierung in europäischen Zeitungsmärkten. 2012, University of Zurich, Faculty of Arts.

von Rimscha, Björn; Russi, Loris; Siegert, Gabriele (2011). Forecasting media market development. Working Paper of IMPZ - media economics management division 08, University of Zurich.

Siegert, Gabriele; Mellmann, Ulrike; Russi, Loris (2010). Comparing advertising markets. Case studies of eight countries. Working Paper 07, University of Zurich.

von Rimscha, M Bjørn; Russi, Loris (2010). Die Schweizer Medienbranche 2015 - Rechnerische und narrative Szenarien der Medienzukunft. Zürich / Biel: IPMZ / BAKOM.

This list was generated on Mon Jun 18 14:12:29 2018 CEST.