Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 4.

Schalenberg, Marc (2008). Die Vermarktung Berlins in Geschichte und Gegenwart. In: Schalenberg, Marc; Biskup, Thomas. Selling Berlin. Imagebildung und Stadtmarketing von der preussischen Residenz bis zur Bundeshauptstadt. Stuttgart: F. Steiner, 9-21.

Selling Berlin: Imagebildung und Stadtmarketing von der preussischen Residenz bis zur Bundeshauptstadt. Edited by: Schalenberg, Marc; Biskup, Thomas (2008). Stuttgart: F. Steiner.

Schalenberg, Marc (2007). Rezension von: Daum, Andreas W./Mach, Christoph (Hg.). Berlin - Washington, 1800-2000: capital cities, cultural representation, and national identities (Publications of the German Historical Institute). Cambridge/New York 2005. Historische Literatur:online.

Schalenberg, Marc (2007). Berlin auf allen Kanälen: zur Aussendarstellung einer Residenz- und Bürgerstadt im Vormärz. In: Schalenberg, Marc; Biskup, Thomas. Selling Berlin: Imagebildung und Stadtmarketing von der preussischen Residenz bis zur Bundeshauptstadt. Stuttgart: F. Steiner, 77-99.

This list was generated on Sun Dec 17 07:53:15 2017 CET.