Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 13.

Götz, Thomas; Sticca, Fabio; Murayama, Kou; Pekrun, Reinhard; Elliot, Andrew J (2015). Intraindividual relations between achievement goals and achievement emotions: An experience sampling approach. Learning and Instruction, 41:115-125.

Sticca, Fabio (2015). Moralische Entwicklungstheorien. In: Galliker, Mark; Wolfradt, Uwe. Kompendium psychologischer Theorien. Berlin: Suhrkamp, 387-390.

Sticca, Fabio; Nägel, Inga Johanna (2015). No 1 likes U. Was Schulen gegen (Cyber-)Mobbing tun können. Lehren und Lernen, 41(1):24-27.

Sticca, Fabio; Machmutow, Katja; Stauber, Ariane; Perren, Sonja; Palladino, Benedetta; Nocentini, Annalaura; Menesini, Ersilia; Corcoran, Lucie; Guckin, Conor (2015). The Coping with Cyberbullying Questionnaire: Development of a New Measure. Societies, 5(2):515-536.

Sticca, Fabio; Iljuschin, Irina; Perren, Sonja (2014). Frühe Förderung im Kanton Thurgau: Vergleich und Evaluation ausgewählter eltern- und kindzentrierter Förderangebote anhand eines Qualitätskriterienkatalogs. Schlussbericht. Frauenfeld: Departement für Erziehung und Kultur, Kanton Thurgau.

Sticca, Fabio; Perren, Sonja (2014). The chicken and the egg: Longitudinal associations between moral deficiencies and bullying. A parallel process latent growth model. Merrill-Palmer Quarterly, 61:85-100.

Sticca, Fabio; Saiger, Daniela; Perren, Sonja (2013). Durchgängige Sprachförderung im Alter von 0 bis 6 Jahren: Massnahmen zur Optimierung der Wirksamkeit und Koordinierung der Sprachförderung aus der Sicht von Fachpersonen aus dem Frühbereich. Schlussbericht. Zürich: Bildungsdirektion des Kantons Zürich, Volksschulamt.

Sticca, Fabio; Alsaker, Françoise; Perren, Sonja (2013). Always on: Cybermobbing in der modernen Gesellschaft. Familiendynamik, 38(3):230-237.

Sticca, Fabio. Bullying goes online : definition, risk factors, consequences, and prevention of (cyber)bullying. 2013, Zürich, Faculty of Arts.

Sticca, Fabio; Perren, Sonja (2013). Is cyberbullying worse than traditional bullying? Examining the differential roles of medium, publicity, and anonymity for the perceived severity of bullying. Journal of Youth and Adolescence, 42(5):739-750.

Sticca, Fabio; Perren, Sonja; Ruggieri, Sabrina; Alsaker, Françoise (2013). Longitudinal risk factors for cyberbullying in adolescence. Journal of Community and Applied Social Psychology, 23(1):52-67.

Procedia - Social and Behavioral Sciences: Applications of Social Network Analysis 2011. Edited by: Serdült, Uwe; Ruggieri, Sabrina; Sticca, Fabio (2013). München: Elsevier.

Ruggieri, Sabrina; Friemel, Thomas; Sticca, Fabio; Perren, Sonja; Alsaker, Françoise (2013). Selection and influence effects in defending a victim of bullying. The moderating effects of school context. Procedia - Social And Behavioral Sciences, 79:117-126.

This list was generated on Wed Nov 22 04:55:36 2017 CET.