UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators - Zurich Open Repository and Archive

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 11.

Handbuch Werbeforschung. Edited by: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A (2016). Wiesbaden: Springer.

Lischka, Juliane A; Seufert, Wolfgang (2015). Messung von Werbewirkungen auf Makroebene. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 517-546.

Ryffel, Fabian A (2015). Wirkung von Humor in der Werbung. In: Siegert, Gabriele; Wirth, W; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 473-492.

Siegert, Gabriele; von Rimscha, M Bjørn (2015). Der Einfluss der Werbung auf Medieninhalte. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 183-198.

Kienzler, Stephanie; Lischka, Juliane A (2015). Planung von Werbeausgaben. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 149-172.

Hüsser, Andreas Philippe (2015). Psychologische Modelle der Werbewirkung. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 243-277.

von Rimscha, M Bjørn; Siegert, Gabriele (2015). Werbemittel und –formate: Typologien und Abgrenzungen. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 173-182.

Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Lischka, Juliane A; Weber, Patrick (2015). Werbung – das (un)bekannte Wesen. In: Siegert, Gabriele; Wirth, Werner; Weber, Patrick; Lischka, Juliane A. Handbuch Werbeforschung. Wiesbaden: Springer Verlag, 15-22.

Weber, Patrick. Die Nachrichtenwert-Perspektive in der Kommunikationsforschung. 2013, University of Zurich, Faculty of Arts.

Weber, Patrick (2013). Discussions in the comments section: Factors influencing participation and interactivity in online newspapers' reader comments. New Media & Society:1-17.

Weber, Patrick (2008). Nachrichtengeographie: Beschreibungsmodell und Erklärungsansatz auf dem Prüfstand. Untersuchung am Beispiel der Osteuropaberichterstattung deutscher Tageszeitungen. M&K - Medien und Kommunikationswissenschaft, 56(3-4):392-413.

This list was generated on Sun Jul 23 01:04:28 2017 CEST.