Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Browse by Creators

Navigate back| Up a level
Export as
Number of items: 15.

Feldmeyer, L; Werner, S; Kamarashev, J; French, L E; Hofbauer, G F L (2012). Atopic prurigo nodularis responds to intravenous immunoglobulins. British Journal of Dermatology, 166(2):461-462.

Antsiferova, M; Huber, M; Meyer, Michael; Piwko-Czuchra, A; Ramadan, T; MacLeod, A S; Havran, W L; Dummer, R; Hohl, D; Werner, S (2011). Activin enhances skin tumourigenesis and malignant progression by inducing a pro-tumourigenic immune cell response. Nature Communications, 2:576.

Maag Merki, K; Werner, S (2011). Erfassung und Bewertung professioneller Kompetenz von Lehrpersonen. Eine Analyse der Potentiale von Erhebungsmethoden und ausgewählten Instrumenten. In: Terhart, E; Bennewitz, H; Rothland, M. Handbuch der Forschung zum Lehrerberuf. Münster: Waxmann, 573-591.

Ehlert, A; Maag Merki, K; Werner, S (2011). Selbstregulation im Unterricht fördern. In: Albisser, S; Bieri Buschor, C. Sozialisation und Entwicklungsaufgaben Heranwachsender. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 247-266.

Dietl, H; Lang, M; Werner, S (2010). The effect of luxury taxes on competitive balance, club profits, and social welfare in sports leagues. International Journal of Sport Finance, 5(1):41-51.

Yang, J; Meyer, Michael; Müller, A-K; Böhm, F; Grose, R; Dauwalder, T; Verrey, F; Kopf, M; Partanen, J; Bloch, W; Ornitz, D M; Werner, S (2010). Fibroblast growth factor receptors 1 and 2 in keratinocytes control the epidermal barrier and cutaneous homeostasis. Journal of Cell Biology, 188(6):935-952.

Feldmeyer, L; Werner, S; French, L E; Beer, H D (2010). Interleukin-1, inflammasomes and the skin. European Journal of Cell Biology, 89(9):638-444.

Werner, S; Maag Merki, K; Kunz, A; Luder, R (2010). Professionelle Zusammenarbeit in Schulen. Blick über den Zaun: Kooperation an Zürcher Volksschulen. SchulVerwaltung Nordrhein-Westfalen, 21(12):334-335.

Dietl, H; Lang, M; Werner, S (2009). Social welfare in sports leages with profit-maximizing and/or win-maximizing clubs. Southern Economic Journal, 76(2):375-396.

Schlegel, N C; Eichhoff, O M; Hemmi, S; Werner, S; Dummer, R; Hoek, K S (2009). Id2 suppression of p15 counters TGF-beta-mediated growth inhibition of melanoma cells.counters TGF-beta-mediated growth inhibition of melanoma cells. Pigment Cell & Melanoma Research, 22(4):445-453.

Werner, S; Maag Merki, K; Ehlert, A (2009). Unterrichtszentrierte Kooperation in der Praxis. Konzept und praktische Umsetzung in den Lehrerteams. Pädagogik, 61(7-8):70-73.

Zheng, F; Adelsberger, H; Müller, M R; Fritschy, J M; Werner, S; Alzheimer, C (2009). Activin tunes GABAergic neurotransmission and modulates anxiety-like behavior. Molecular Psychiatry, 14(3):332-346.

Ehlert, A; Werner, S; Maag Merki, K; Leuders, T (2009). Serelisk - Selbstreflexives Lernen im schulischen Kontext. Tools für die Entwicklung der eigenen Unterrichtsarbeit aufgrund von kooperativ-selbstreflexiven Prozessen zwischen Lehrpersonen. In: Maag Merki, K. Kooperation und Netzwerkbildung: Strategien zur Qualitätsentwicklung in Schulen. Seelze: Kallmeyer , 78-93.

Schneider, M R; Antsiferova, M; Feldmeyer, L; Dahlhoff, M; Bugnon, P; Hasse, S; Paus, R; Wolf, E; Werner, S (2008). Betacellulin regulates hair follicle development and hair cycle induction and enhances angiogenesis in wounded skin. Journal of Investigative Dermatology, 128(5):1256-1265.

Gutzwiller, Felix; von Grebmer, K; Werner, S (1983). Risk Disk : Ein Gesundheitsspiel zur Förderung der Prävention bei der Bevölkerung. In: Alphaville. Erster Schweizerischer Videotex-Kongress in Basel : Videotex-Werkstatt : Kongress-Dokumentation : Referate, Referatkurzfassungen der Videotex-Werkstatt vom 2. September 1983. Basel: Arbeitsgemeinschaft Alphaville, 117-127.

This list was generated on Wed Sep 20 10:49:22 2017 CEST.