Publication:

Rezension von: Ruoss, Thomas, Zahlen, Zählen und Erzählen in der Bildungspolitik: lokale Statistik, politische Praxis und die Entwicklung städtischer Schulen zwischen 1890 und 1930, Zürich, 2018

Date

Date

Date
2019
Journal Article
Published version

Citations

Citation copied

Haupt, J. (2019). Rezension von: Ruoss, Thomas, Zahlen, Zählen und Erzählen in der Bildungspolitik: lokale Statistik, politische Praxis und die Entwicklung städtischer Schulen zwischen 1890 und 1930, Zürich, 2018. Traverse: Zeitschrift für Geschichte, 26(2), 194–196. https://www.e-periodica.ch/digbib/view?pid=tra-001:2019:26#395

Metrics

Views

61 since deposited on 2020-02-24
60last month
60last week
Acq. date: 2025-11-08

Citations

Additional indexing

Creators (Authors)

  • Haupt, Joanna

Journal/Series Title

Journal/Series Title

Journal/Series Title

Volume

Volume

Volume
26

Number

Number

Number
2

Page Range

Page Range

Page Range
194

Page end

Page end

Page end
196

Item Type

Item Type

Item Type
Journal Article

Dewey Decimal Classifikation

Dewey Decimal Classifikation

Dewey Decimal Classifikation

Language

Language

Language
French

Publication date

Publication date

Publication date
2019

Date available

Date available

Date available
2020-02-24

Publisher

Publisher

Publisher

ISSN or e-ISSN

ISSN or e-ISSN

ISSN or e-ISSN
1420-4355

OA Status

OA Status

OA Status
Closed

Free Access at

Free Access at

Free Access at
DOI

Metrics

Views

61 since deposited on 2020-02-24
60last month
60last week
Acq. date: 2025-11-08

Citations

Citations

Citation copied

Haupt, J. (2019). Rezension von: Ruoss, Thomas, Zahlen, Zählen und Erzählen in der Bildungspolitik: lokale Statistik, politische Praxis und die Entwicklung städtischer Schulen zwischen 1890 und 1930, Zürich, 2018. Traverse: Zeitschrift für Geschichte, 26(2), 194–196. https://www.e-periodica.ch/digbib/view?pid=tra-001:2019:26#395

Closed
Loading...
Thumbnail Image

Files

Files

Files
Files available to download:1

Files

Files

Files
Files available to download:1
Loading...
Thumbnail Image