Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Das Verhältnis zwischen UWG und Wertpapierhandelsgesetz für Werbung von Wertpapierdienstleistungsunternehmen


Brenncke, Martin (2014). Das Verhältnis zwischen UWG und Wertpapierhandelsgesetz für Werbung von Wertpapierdienstleistungsunternehmen. Wettbewerb in Recht und Praxis: WRP, 60(6):662-669.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:02 Faculty of Law > Institute of Legal Sciences > Business Law
Dewey Decimal Classification:340 Law
Language:German
Date:2014
Deposited On:02 Dec 2014 10:38
Last Modified:14 Feb 2018 22:04
Publisher:Deutscher Fachverlag
ISSN:0172-049X
OA Status:Closed
Official URL:https://www.wiso-net.de:443/document/WRP__84932BD1B16A6E8B522D723A577DED0A
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/zbz/action/display.do?fn=display&vid=ZAD&doc=ebi01_prod000994731 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library