Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Hedonismus als zentrales Motiv zur Stimmungsregulierung durch Medien? Eine Reflexion der Mood-Management-Theorie Zillmanns


Wirth, Werner; Schramm, H (2006). Hedonismus als zentrales Motiv zur Stimmungsregulierung durch Medien? Eine Reflexion der Mood-Management-Theorie Zillmanns. In: Wirth, W; Schramm, H; Gehrau, V. Unterhaltung durch medien. Theorie und Messung. Köln: Herbert von Halem Verlag, 59-79.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2006
Deposited On:04 Dec 2014 12:00
Last Modified:25 Apr 2018 13:42
Publisher:Herbert von Halem Verlag
ISBN:978-3938258088
OA Status:Closed

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library