Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Krise und Herausforderungen von Verlagsunternehmen. Gesellschaftliche Verantwortung im medialen Strukturwandel


Sele, Marc (2013). Krise und Herausforderungen von Verlagsunternehmen. Gesellschaftliche Verantwortung im medialen Strukturwandel. Krise, Wandel, Aufbruch: empirische Resultate des Sinergia-Projektverbundes. Working Papers 2, SwissGIS, University of Zurich.

Statistics

Downloads

15 downloads since deposited on 09 Dec 2014
5 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Working Paper
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:2013
Deposited On:09 Dec 2014 16:36
Last Modified:16 Feb 2018 20:01
Publisher:SwissGIS
Series Name:Krise, Wandel, Aufbruch: empirische Resultate des Sinergia-Projektverbundes. Working Papers
Number of Pages:215
Additional Information:p. 117-142
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://www.swissgis.uzh.ch/forschung/aktuelleforschungsprojekte/ZusammenfassungProjekt2.pdf

Download

Download PDF  'Krise und Herausforderungen von Verlagsunternehmen. Gesellschaftliche Verantwortung im medialen Strukturwandel'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 143kB