Kreis, Annelies; Staub, Fritz C (2008). Praxislehrpersonen als Unterrichtscoachs und als Mediatoren in der Rekontextualisierung unterrichtsbezogenen Wissens. Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung, 26(2):198-210.
Statistics
Citations
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Journal Article, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2008 |
Deposited On: | 09 Jan 2015 10:11 |
Last Modified: | 24 Sep 2019 20:44 |
Publisher: | Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Lehrerinnen- und Lehrerbildung (SGL/SFFE) |
ISSN: | 0259-353X |
OA Status: | Green |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-103252
Download
- Google Plus