Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Kollegiales Unterrichtscoaching als Ansatz zur Schulentwicklung. Schlussbericht zur Pilotstudie Peer Coaching


Kreis, Annelies; Staub, Fritz C (2008). Kollegiales Unterrichtscoaching als Ansatz zur Schulentwicklung. Schlussbericht zur Pilotstudie Peer Coaching. Kreuzlingen: Pädagogische Hochschule Thurgau.

Statistics

Downloads

67 downloads since deposited on 09 Jan 2015
29 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Published Research Report
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2008
Deposited On:09 Jan 2015 10:13
Last Modified:18 Feb 2018 11:27
Publisher:Pädagogische Hochschule Thurgau
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://profil.phtg.ch/Publikationen/1215/6/Kreis_L%C3%BCgstenmann_Staub_2008.pdf

Download

Download PDF  'Kollegiales Unterrichtscoaching als Ansatz zur Schulentwicklung. Schlussbericht zur Pilotstudie Peer Coaching'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 2MB