Holtsch, Doreen; Höpfer, Eva; Reichmuth, Andrea; Eberle, Franz (2014). Situative Unterrichtswahrnehmung Lernender im kaufmännischen Bereich – Ein Blick ins Klassenzimmer. In: Tramm, Tade; Fischer, Martin; Naeve-Stoss, Nicole. Berufliche Bildungsprozesse aus der Perspektive der Lernenden. Oldenburg: bwpat Förder-Club e.V., online.
Statistics
Citations
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | June 2014 |
Deposited On: | 27 Dec 2014 13:36 |
Last Modified: | 30 Aug 2021 16:06 |
Publisher: | bwpat Förder-Club e.V. |
Series Name: | Bwp@ Berufs- und Wirtschaftspädagogik |
Number: | 26 |
ISSN: | 1618-8543 |
OA Status: | Gold |
Free access at: | Official URL. An embargo period may apply. |
Official URL: | http://www.bwpat.de/ausgabe26/holtsch_etal_bwpat26.pdf |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-103419