Moser Opitz, Elisabeth (2014). Inklusive Didaktik im Spannungsfeld von gemeinsamen Lernen und effektiver Förderung. Ein Forschungsüberblick und eine Analyse von didaktischen Konzeptionen für inklusiven Unterricht. In: Zierer, Klaus; Reusser, Kurt. Jahrbuch für allgemeine Didaktik. Baltmannsweiler: Schneider Verlag, 52-68.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2014 |
Deposited On: | 28 Dec 2014 13:14 |
Last Modified: | 30 Jul 2020 15:55 |
Publisher: | Schneider Verlag |
Number: | 4 |
ISBN: | 978-3-8340-0944-9 |
OA Status: | Closed |
Official URL: | http://www.paedagogik.de/index.php?m=wd&wid=2610 |
Related URLs: | http://www.paedagogik.de/ |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Download
Full text not available from this repository.
Get full-text in a library
- Google Plus
Article Networks
Authors, Affiliations, Collaborations


Source of ORCID ID: Author