Brugger, Patric. Einflussgössen auf die Einstellung von Schüler/innen der gymnasialen Sekundarstufe II gegenüber dem naturwissenschaftlichen Unterricht im Allgemeinen und gegenüber dem Chemieunterricht im Besonderen - Eine empirisch-multimethodische Untersuchung. 2014, University of Zurich, Faculty of Arts.
Statistics
Citations
Additional indexing
Item Type: | Dissertation (monographical) |
---|---|
Referees: | Kyburz-Graber Regula, Hengartner Michael O. |
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2014 |
Deposited On: | 05 Mar 2015 17:51 |
Last Modified: | 27 Nov 2020 07:23 |
OA Status: | Closed |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Download
Full text not available from this repository.
Get full-text in a library
- Google Plus