Eckert, Nancy (2015). Schlusspunkt nach 160 Jahren: die De-Institutionalisierung des Lehrerinnenseminars Bernarda in Menzingen/Kanton Zug. Zürich, Schriftenreihe Historische Bildungsforschung und Bildungspolitikanalyse: Institut für Erziehungswissenschaft, Universität Zürich.
Statistics
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Scientific Publication in Electronic Form |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education
Special Collections > Institut für Erziehungswissenschaft: Schriftenreihen > Schriftenreihe HBB |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Editors: | Criblez Lucien, Lehmann Lukas, Manz Karin |
Language: | German |
Date: | April 2015 |
Deposited On: | 19 May 2015 13:03 |
Last Modified: | 30 Jul 2020 18:05 |
Publisher: | Institut für Erziehungswissenschaft, Universität Zürich |
Series Name: | Schriftenreihe Historische Bildungsforschung und Bildungspolitikanalyse, Heft 4 |
Number of Pages: | 71 |
ISSN: | 2297-3095 |
OA Status: | Green |
Official URL: | http://www.ife.uzh.ch/research/hbs.html |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-110814
Download
- Google Plus