Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Emotionale Framing-Effekte auf Einstellungen : eine theoretische Modellierung und empirische Überprüfung der Wirkungsmechanismen


Kühne, Rinaldo (2015). Emotionale Framing-Effekte auf Einstellungen : eine theoretische Modellierung und empirische Überprüfung der Wirkungsmechanismen. Baden-Baden: Nomos.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Monograph
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Date:1 May 2015
Deposited On:09 Dec 2015 13:58
Last Modified:20 Sep 2018 04:08
Publisher:Nomos
Series Name:Reihe Rezeptionsforschung
Number of Pages:417
ISBN:978-3848718733
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/ZAD:default_scope:ebi01_prod010548137 (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library