Navigation auf zora.uzh.ch

Search

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Aktuelle Motivation im Unterricht: eine Untersuchung bei frühadoleszenten Lernenden mit und ohne Schulleistungsschwäche

Tarnutzer, Rubert. Aktuelle Motivation im Unterricht: eine Untersuchung bei frühadoleszenten Lernenden mit und ohne Schulleistungsschwäche. 2015, University of Zurich, Faculty of Arts.

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Moser Opitz Elisabeth, Stöckli Georg
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2015
Deposited On:06 Jan 2016 14:27
Last Modified:15 Apr 2021 14:34
Number of Pages:218
OA Status:Green
Free access at:Related URL. An embargo period may apply.
Download PDF  'Aktuelle Motivation im Unterricht: eine Untersuchung bei frühadoleszenten Lernenden mit und ohne Schulleistungsschwäche'.
Preview
  • Content: Published Version
  • Language: German

Metadata Export

Statistics

Downloads

1765 downloads since deposited on 06 Jan 2016
97 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications