Khan, Jeannine. Kontexteinflüsse auf schulsprachliche Leistung. Der Einfluss schulischer und familiärer Unterstützungsangebote auf die Entwicklung schulisch- standardsprachlicher Kompetenzen von ein- und mehrsprachigen SchülerInnen der 5./6. und 8./9. Klasse in der Deutschschweiz. 2015, University of Zurich, Faculty of Arts.
Statistics
Citations
Additional indexing
Item Type: | Dissertation (monographical) |
---|---|
Referees: | Reusser Kurt, Baer Matthias |
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2015 |
Deposited On: | 06 Jan 2016 15:23 |
Last Modified: | 25 Aug 2020 14:24 |
OA Status: | Closed |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Download
Full text not available from this repository.
Get full-text in a library
- Google Plus