Sala, Sabrina (2016). "(Self-)Empowerment der Italianità". 70 Jahre Anerkennungsbemühungen an der Bündner Kantonsschule. Erörterung dreier Emanzipationsphasen an der Bündner Kantonsschule im kantonalen Empowermentprozess der Italianità. Zürich: Institut für Erziehungswissenschaft.
Statistics
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Scientific Publication in Electronic Form |
---|---|
Communities & Collections: | Special Collections > Institut für Erziehungswissenschaft: Schriftenreihen > Schriftenreihe HBB
Special Collections > Institut für Erziehungswissenschaft: Schriftenreihen |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Editors: | Criblez Lucien, Lehmann Lukas, Manz Karin |
Language: | German |
Date: | 2016 |
Deposited On: | 02 Aug 2016 13:27 |
Last Modified: | 11 Aug 2021 13:30 |
Publisher: | Institut für Erziehungswissenschaft |
Series Name: | Schriftenreihe Historische Bildungsforschung und Bildungspolitikanalyse |
Number of Pages: | 90 |
ISSN: | 2297-3095 |
OA Status: | Green |
Free access at: | Official URL. An embargo period may apply. |
Official URL: | https://www.uzh.ch/blog/ife-hbs/category/publikationen/ |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-125190