Criblez, Lucien; Lehmann, Lukas; Huber, Christina (2016). Die Lehrerinnen- und Lehrerbildung in der Schweiz seit 1990. Die wichtigsten Veränderungen und eine Analyse der Reformprozesse. In: Criblez, Lucien; Lehmann, Lukas; Huber, Christina. Lehrerbildungspolitik in der Schweiz seit 1990. Kantonale Reformprozesse und nationale Diplomanerkennung. Zürich: Chronos, 341-366.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2016 |
Deposited On: | 19 Jan 2017 12:58 |
Last Modified: | 31 Jul 2020 00:07 |
Publisher: | Chronos |
Series Name: | Historische Bildungsforschung |
Number: | 1 |
ISBN: | 978-3-0340-1342-0 |
OA Status: | Closed |
Official URL: | https://www.chronos-verlag.ch/public-download/2183 |
Related URLs: | http://www.chronos-verlag.ch (Publisher) http://www.chronos-verlag.ch/php/book_latest-new.php?book=978-3-0340-1342-0&type=Kurztext https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/89766/ |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Download
Full text not available from this repository.
Get full-text in a library
- Google Plus