Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Kontinuierlicher Wandel neben sukzessiver Tertiarisierung: die Lehrerbildungspolitik im Kanton Freiburg


Imlig, Flavian (2016). Kontinuierlicher Wandel neben sukzessiver Tertiarisierung: die Lehrerbildungspolitik im Kanton Freiburg. In: Criblez, Lucien; Lehmann, Lukas; Huber, Christina. Lehrerbildungspolitik in der Schweiz seit 1990. Kantonale Reformprozesse und nationale Diplomanerkennung. Zürich: Chronos, 137-158.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2016
Deposited On:09 Feb 2017 14:52
Last Modified:16 Oct 2019 12:52
Publisher:Chronos
Series Name:Historische Bildungsforschung
ISBN:978-3-0340-1342-0
OA Status:Closed
Official URL:https://www.chronos-verlag.ch/public-download/2183
Related URLs:http://www.chronos-verlag.ch (Publisher)
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/89766/

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library