Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Pragmatischer Wandel zwischen stolzer Persistenz und interkantonaler Anerkennung. Lehrerbildungspolitik im Kanton Genf


Imlig, Flavian (2016). Pragmatischer Wandel zwischen stolzer Persistenz und interkantonaler Anerkennung. Lehrerbildungspolitik im Kanton Genf. In: Criblez, Lucien; Lehmann, Lukas; Huber, Christina. Lehrerbildungspolitik in der Schweiz seit 1990. Kantonale Reformprozesse und nationale Diplomanerkennung. Zürich: Chronos, 159-180.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2016
Deposited On:09 Feb 2017 15:02
Last Modified:02 Feb 2018 12:14
Publisher:Chronos
Series Name:Historische Bildungsforschung
Number:1
ISBN:978-3-0340-1342-0
OA Status:Closed
Related URLs:http://www.chronos-verlag.ch (Publisher)
http://www.chronos-verlag.ch/php/book_latest-new.php?book=978-3-0340-1342-0&type=Kurztext

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library