Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Pragmatischer Wandel zwischen stolzer Persistenz und interkantonaler Anerkennung: Lehrerbildungspolitik im Kanton Genf


Imlig, Flavian (2016). Pragmatischer Wandel zwischen stolzer Persistenz und interkantonaler Anerkennung: Lehrerbildungspolitik im Kanton Genf. In: Criblez, Lucien; Lehmann, Lukas; Huber, Christina. Lehrerbildungspolitik in der Schweiz seit 1990. Kantonale Reformprozesse und nationale Diplomanerkennung. Zürich: Chronos, 159-180.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2016
Deposited On:09 Feb 2017 15:02
Last Modified:16 Oct 2019 12:54
Publisher:Chronos
Series Name:Historische Bildungsforschung
Number:1
ISBN:978-3-0340-1342-0
OA Status:Closed
Official URL:https://www.chronos-verlag.ch/public-download/2183
Related URLs:http://www.chronos-verlag.ch (Publisher)
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/89766/

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library