Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Lernstrategieförderung im Gymnasium. Befunde zur Umsetzung und Wirksamkeit des Unterrichtsmodells APU.


Schumann, S; Oepke, M; Eberle, F (2008). Lernstrategieförderung im Gymnasium. Befunde zur Umsetzung und Wirksamkeit des Unterrichtsmodells APU. NetzWerk - Zeitschrift der Wirtschaftsbildung Schweiz, 102(3):16-25.

Statistics

Downloads

118 downloads since deposited on 26 Feb 2009
6 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Date:2008
Deposited On:26 Feb 2009 14:15
Last Modified:18 Feb 2018 10:53
Publisher:Wirtschaftsbildung Schweiz
OA Status:Green

Download

Download PDF  'Lernstrategieförderung im Gymnasium. Befunde zur Umsetzung und Wirksamkeit des Unterrichtsmodells APU.'.
Preview
Filetype: PDF
Size: 1MB