Reichenbach, Roland (2017). Warum pädagogische Theorie der Schule : eine Einleitung. In: Reichenbach, Roland; Bühler, Patrick. Fragmente zu einer pädagogischen Theorie der Schule : Erziehungswissenschaftliche Perspektiven auf eine Leerstelle. Weinheim: Julius Beltz, 10-33.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 18 September 2017 |
Deposited On: | 20 Dec 2017 13:08 |
Last Modified: | 07 Apr 2020 07:06 |
Publisher: | Julius Beltz |
ISBN: | 978-3-7799-3746-3 |
OA Status: | Closed |
Related URLs: | https://www.beltz.de/fachmedien/paedagogik/buecher/produkt_produktdetails/35665-fragmente_zu_einer_paedagogischen_theorie_der_schule.html |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Download
Full text not available from this repository.
Get full-text in a library