Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Wie Kampagnen die Entscheidung der Wähler beeinflussen: Analysen zum kurzfristigen Wirkungspotential von Medienberichten und Wahlumfragen, gestützt auf den ersten Rolling Cross-Section Survey der Schweiz


De Rocchi, Thomas. Wie Kampagnen die Entscheidung der Wähler beeinflussen: Analysen zum kurzfristigen Wirkungspotential von Medienberichten und Wahlumfragen, gestützt auf den ersten Rolling Cross-Section Survey der Schweiz. 2017, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

9 downloads since deposited on 04 Jan 2018
2 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Widmer Thomas, Lutz Georg, Steenbergen Marco R
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Political Science
Dewey Decimal Classification:320 Political science
Language:German
Date:6 July 2017
Deposited On:04 Jan 2018 13:04
Last Modified:30 Jan 2020 08:49
Number of Pages:276
OA Status:Closed

Download

Closed Access: Download allowed only for UZH members