Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Das Thema Boden aus der Sicht von Kindern


Kückens, Mathis (2017). Das Thema Boden aus der Sicht von Kindern. In: Favre, Pascal; Mathis, Christian. Naturphänomene verstehen. Zugänge zu unterschiedlichen Perspektiven in der Vorschul- und Primarstufe. Baltmannsweiler: Schneider Verlag Hohengehren, 177-186.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2017
Deposited On:10 Jan 2018 14:52
Last Modified:15 Apr 2021 14:42
Publisher:Schneider Verlag Hohengehren
Number:8
ISBN:978-3-8340-1704-8
OA Status:Closed
Official URL:http://www.paedagogik.de/index.php?m=wd&wid=2931
Full text not available from this repository.