Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Eine Reanalyse von Bewertungsprozessen mit dem erfahrungsbasierten Verstehen


Kückens, Mathis (2016). Eine Reanalyse von Bewertungsprozessen mit dem erfahrungsbasierten Verstehen. In: Implementation fachdidaktischer Innovation im Spiegel von Forschung und Praxis, Zürich, 5 September 2016 - 8 September 2016, 134-137.

Statistics

Downloads

9 downloads since deposited on 10 Jan 2018
9 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Conference or Workshop Item (Paper), not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Event End Date:8 September 2016
Deposited On:10 Jan 2018 15:48
Last Modified:30 Jul 2018 05:10
Additional Information:Gesellschaft für Didaktik der Chemie und der Physik. Jahrestagung in Zürich 2016
OA Status:Green
Official URL:http://www.gdcp.de/images/tagungsbaende/GDCP_Band37.pdf

Download