Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Spiegel-Bilder als Heterotopien: bildungstheoretische Lesarten von ethnographischen Tanzbeobachtungen


Magyar-Haas, Veronika; Fegter, Susann (2018). Spiegel-Bilder als Heterotopien: bildungstheoretische Lesarten von ethnographischen Tanzbeobachtungen. In: Spahn, Lea; Scholle, Jasmin; Wuttig, Bettina; Maurer, Susanne. Verkörperte Heterotopien: zur Materialität und [Un-]Ordnung ganz anderer Räume. Bielefeld: Transcript, 125-140.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:December 2018
Deposited On:10 Jan 2018 15:49
Last Modified:15 Apr 2021 14:42
Publisher:Transcript
ISBN:978-3-8376-3873-8
OA Status:Closed
Official URL:http://www.transcript-verlag.de/978-3-8376-3873-8/verkoerperte-heterotopien

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library