Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Chance oder Risiko? Regularitäten personalisierter Reputationskonstitution in der medienvermittelten Kommunikation


Eisenegger, Mark; Konieczny, Esther (2010). Chance oder Risiko? Regularitäten personalisierter Reputationskonstitution in der medienvermittelten Kommunikation. In: Eisenegger, Mark; Wehmeier, Stefan. Personalisierung der Organisationskommunikation. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 117-132.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:2010
Deposited On:15 Feb 2018 10:50
Last Modified:02 Jun 2022 14:04
Publisher:VS Verlag für Sozialwissenschaften
ISBN:978-3-531-16023-8
OA Status:Closed
Full text not available from this repository.