Sinn und Zweck von Reputation. Der gute Ruf von Unternehmen ist in der Mediengesellschaft ihr wichtigstes Kapital
Eisenegger, Mark (2006). Sinn und Zweck von Reputation. Der gute Ruf von Unternehmen ist in der Mediengesellschaft ihr wichtigstes Kapital. Unternehmer Magazin, (10):22-23.
Additional indexing
Item Type: | Journal Article, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research 06 Faculty of Arts > Institute for Research on the Public Sphere and Society |
Dewey Decimal Classification: | 070 News media, journalism & publishing |
Language: | German |
Date: | 2006 |
Deposited On: | 15 Feb 2018 10:51 |
Last Modified: | 17 Oct 2024 14:47 |
Publisher: | Unternehmer Medien |
ISSN: | 0022-6416 |
OA Status: | Closed |
Free access at: | Publisher DOI. An embargo period may apply. |