Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Ständig online? Wie Eltern die Onlineaktivitäten ihrer Kinder regulieren


Radtke, Theda (2017). Ständig online? Wie Eltern die Onlineaktivitäten ihrer Kinder regulieren. Psychologie & Erziehung, 43(2):25-31.

Statistics

Additional indexing

Other titles:Toujours en ligne ? – Comment les parents régulent les activités en ligne de leurs enfants
Item Type:Journal Article, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Psychology
Dewey Decimal Classification:150 Psychology
Language:German
Date:2017
Deposited On:07 Feb 2018 13:44
Last Modified:19 Mar 2018 10:29
Publisher:Schweizerische Vereinigung für Kinder- und Jugendpsychologie SKJP
ISSN:1660-1726
Additional Information:Ältere Ausgaben sind open access auf der Homepage
OA Status:Closed
Official URL:http://www.skjp.ch/de/zeitschrift-pe/pe-archiv/

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library