Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Schulische Entwicklungsstörungen: Erkennen, verstehen, fördern und therapieren. Serie, Teil 4 : Integrative Lerntherapie


von Aster, Michael (2018). Schulische Entwicklungsstörungen: Erkennen, verstehen, fördern und therapieren. Serie, Teil 4 : Integrative Lerntherapie. Pädagogik:58-59.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, further contribution
Communities & Collections:04 Faculty of Medicine > University Children's Hospital Zurich > Medical Clinic
Dewey Decimal Classification:610 Medicine & health
Language:German
Date:January 2018
Deposited On:21 Nov 2018 16:33
Last Modified:07 Apr 2020 07:09
Publisher:Beltz Juventa
ISSN:0933-422X
OA Status:Closed
Related URLs:http://www.redaktion-paedagogik.de/2018/11/schulen-in-schwieriger-lage/ (Publisher)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library