Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Unterrichtsstörungen: eine Frage der Perspektive?


Eckstein, Boris (2018). Unterrichtsstörungen: eine Frage der Perspektive? In: Schwab, Susanne; Tafner, Georg; Knauder, Hannelore; Reisinger, Monika. Von der Wissenschaft in die Praxis: zum Verhältnis von Forschung und Praxis in der Bildungsforschung. Münster: Waxmann, 78-92.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2018
Deposited On:29 Jun 2018 13:49
Last Modified:24 Sep 2019 23:31
Publisher:Waxmann
ISBN:978-3-8309-3841-5
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/primo-explore/fulldisplay?docid=ebi01_prod011177311&context=L&vid=ZAD&search_scope=default_scope&tab=default_tab&lang=de_DE (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library