Navigation auf zora.uzh.ch

Search

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Gestörter Unterricht: wie Lehrpersonen, Schülerinnen und Schüler Unterrichtsstörungen wahrnehmen, deuten, bewerten und beschreiben

Eckstein, Boris. Gestörter Unterricht: wie Lehrpersonen, Schülerinnen und Schüler Unterrichtsstörungen wahrnehmen, deuten, bewerten und beschreiben. 2018, University of Zurich, Faculty of Arts.

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Reusser Kurt, Moser Opitz Elisabeth, Wettstein Alexander
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Place of Publication:Zürich
Date:2018
Deposited On:24 Jan 2019 07:46
Last Modified:15 Apr 2021 14:55
Number of Pages:259
OA Status:Green
Download PDF  'Gestörter Unterricht: wie Lehrpersonen, Schülerinnen und Schüler Unterrichtsstörungen wahrnehmen, deuten, bewerten und beschreiben'.
Preview
  • Content: Published Version

Metadata Export

Statistics

Downloads

6694 downloads since deposited on 24 Jan 2019
1376 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications