Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Gestörter Unterricht: wie Lehrpersonen, Schülerinnen und Schüler Unterrichtsstörungen wahrnehmen, deuten, bewerten und beschreiben


Eckstein, Boris. Gestörter Unterricht: wie Lehrpersonen, Schülerinnen und Schüler Unterrichtsstörungen wahrnehmen, deuten, bewerten und beschreiben. 2018, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

2273 downloads since deposited on 24 Jan 2019
1560 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Reusser Kurt, Moser Opitz Elisabeth, Wettstein Alexander
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Place of Publication:Zürich
Date:2018
Deposited On:24 Jan 2019 07:46
Last Modified:25 Aug 2020 14:40
Number of Pages:259
OA Status:Green
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/primo-explore/fulldisplay?docid=ebi01_prod011347212&context=L&vid=ZAD&search_scope=default_scope&tab=default_tab&lang=de_DE (Library Catalogue)

Download

Green Open Access

Download PDF  'Gestörter Unterricht: wie Lehrpersonen, Schülerinnen und Schüler Unterrichtsstörungen wahrnehmen, deuten, bewerten und beschreiben'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 3MB