Mit Objekten lernen. Das Museum als Forschungsfeld für Kinder
de Visser, Melanie (2018). Mit Objekten lernen. Das Museum als Forschungsfeld für Kinder. In: Flitsch, Mareile; Powroznik, Maike; Wernsdörfer, Martina. Begegnung – Spur – Karte : Das ethnographische Erbe von Heinrich Harrer und Peter Aufschnaiter. Stuttgart: Arnoldsche Verlagsanstalt, 104-111.
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies |
Dewey Decimal Classification: | 790 Sports, games & entertainment
390 Customs, etiquette & folklore 300 Social sciences, sociology & anthropology |
Language: | German |
Date: | 2018 |
Deposited On: | 20 Dec 2018 06:57 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 14:55 |
Publisher: | Arnoldsche Verlagsanstalt |
ISBN: | 978-3-89790-534-4 |
OA Status: | Closed |
Related URLs: | https://www.uzh.ch/musethno/static/shop/shop/USER_ARTIKEL_HANDLING_AUFRUF.php?darstellen=1&Kategorie_ID=43&Ziel_ID=1262 (Organisation) |