Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Mit Objekten lernen. Das Museum als Forschungsfeld für Kinder


de Visser, Melanie (2018). Mit Objekten lernen. Das Museum als Forschungsfeld für Kinder. In: Flitsch, Mareile; Powroznik, Maike; Wernsdörfer, Martina. Begegnung – Spur – Karte : Das ethnographische Erbe von Heinrich Harrer und Peter Aufschnaiter. Stuttgart: Arnoldsche Verlagsanstalt, 104-111.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
Dewey Decimal Classification:790 Sports, games & entertainment
390 Customs, etiquette & folklore
300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:2018
Deposited On:20 Dec 2018 06:57
Last Modified:15 Apr 2021 14:55
Publisher:Arnoldsche Verlagsanstalt
ISBN:978-3-89790-534-4
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.uzh.ch/musethno/static/shop/shop/USER_ARTIKEL_HANDLING_AUFRUF.php?darstellen=1&Kategorie_ID=43&Ziel_ID=1262 (Organisation)
Full text not available from this repository.