Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Pädagogisierung des ‚guten Lebens‘ in bildungshistorischer Sicht


Boser, Lukas; De Vincenti, Andrea; Grube, Norbert; Hofmann, Michèle (2018). Die Pädagogisierung des ‚guten Lebens‘ in bildungshistorischer Sicht. In: Hoffmann-Ocon, Andreas; Criblez, Lucien. Schwerpunkt Scheinbarer Stillstand – Pädagogische Diskurse und Entwicklungen in den Achtzigerjahren. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 303-332.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2018
Deposited On:28 Jan 2019 13:35
Last Modified:13 Nov 2019 13:14
Publisher:Klinkhardt
Series Name:Jahrbuch für Historische Bildungsforschung
Number:23
ISSN:0946-3879
ISBN:978-3-7815-2237-4
OA Status:Closed
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:https://www.pedocs.de/volltexte/2019/16610/pdf/Jahrbuch_fuer_Historische_Bildungsforschung_Band_23.pdf
Related URLs:https://www.recherche-portal.ch/primo-explore/fulldisplay?docid=ebi01_prod011195133&context=L&vid=ZAD&search_scope=default_scope&isFrbr=true&tab=default_tab&lang=de_DE (Library Catalogue)
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/152043/

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library