Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Reformation als Bildungsbewegung und ihre Bedeutung für religiöse Bildung in der pluralen Gesellschaft


Schlag, Thomas (2018). Reformation als Bildungsbewegung und ihre Bedeutung für religiöse Bildung in der pluralen Gesellschaft. In: Opitz, Peter. 500 Jahre Reformation : Rückblicke und Ausblicke aus interdisziplinärer Perspektive. Berlin / Boston: De Gruyter Oldenbourg, 111-130.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, not_refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
Language:German
Date:10 September 2018
Deposited On:06 Feb 2019 10:58
Last Modified:06 Feb 2019 10:59
Publisher:De Gruyter Oldenbourg
ISBN:978-3110540093
OA Status:Closed
Publisher DOI:https://doi.org/10.1515/9783110542417-007
Official URL:https://www.degruyter.com/downloadpdf/books/9783110542417/9783110542417-007/9783110542417-007.pdf
Related URLs:https://www.degruyter.com/view/product/487910 (Publisher)
https://www.recherche-portal.ch/primo-explore/fulldisplay?docid=ebi01_prod011321117&context=L&vid=ZAD&search_scope=default_scope&isFrbr=true&tab=default_tab&lang=de_DE (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.
View at publisher

Get full-text in a library