Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Didaktische Gestaltungen des Themas „Islam“ aus LehrerInnen- und SchülerInnenperspektive : konfessioneller und religionskundlicher Unterricht im internationalen Vergleich


Schlag, Thomas; Rothgangel, Martin; Schweitzer, Friedrich (2018). Didaktische Gestaltungen des Themas „Islam“ aus LehrerInnen- und SchülerInnenperspektive : konfessioneller und religionskundlicher Unterricht im internationalen Vergleich. Zeitschrift für Pädagogik und Theologie, 70(1):4-20.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
Language:German
Date:6 April 2018
Deposited On:07 Feb 2019 14:16
Last Modified:07 Feb 2019 14:17
Publisher:De Gruyter
ISSN:1437-7160
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.degruyter.com/view/j/zpt.2018.70.issue-1/issue-files/zpt.2018.70.issue-1.xml (Publisher)
https://www.recherche-portal.ch/primo-explore/fulldisplay?docid=ebi01_prod008281982&context=L&vid=ZAD&search_scope=default_scope&tab=default_tab&lang=de_DE (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library