Becker, Eva S; Staub, Fritz C (2018). Fortbildung im Fachspezifischen Unterrichtscoaching: ein Werkstattbericht zur Gestaltung einer Blended-Learning-Lernumgebung. In: Reintjes, Christian; Bellenberg, Gabriele; Im Brahm, Grit. Mentoring und Coaching als Beitrag zur Professionalisierung angehender Lehrpersonen. Münster: Waxmann Verlag GmbH, 85-102.
Statistics
Citations
Altmetrics
Downloads
Additional indexing
Item Type: | Book Section, not_refereed, original work |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Institute of Education |
Dewey Decimal Classification: | 370 Education |
Language: | German |
Date: | 2018 |
Deposited On: | 05 Feb 2019 12:54 |
Last Modified: | 15 Apr 2021 15:03 |
Publisher: | Waxmann Verlag GmbH |
Series Name: | Schulpraktische Studien und Professionalisierung |
Number: | 3 |
ISSN: | 2509-3185 |
ISBN: | 978-3-8309-3894-1 |
OA Status: | Green |
Users (please log in): Suggest update or correction for this item
For submitters/editors: Edit metadata
Permanent URL: https://doi.org/10.5167/uzh-166765