Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Vermarktung nachhaltiger Hotelangebote: die Bedeutung des kommunizierten emotionalen Mehrwerts unter unsicheren Bedingungen


Vinzenz, Friederike. Vermarktung nachhaltiger Hotelangebote: die Bedeutung des kommunizierten emotionalen Mehrwerts unter unsicheren Bedingungen. 2019, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

19 downloads since deposited on 02 May 2019
19 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (cumulative)
Referees:Wirth Werner, Süss Daniel
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
Dewey Decimal Classification:700 Arts
Language:German
Place of Publication:Zürich
Date:2019
Deposited On:02 May 2019 10:25
Last Modified:02 May 2019 10:25
Number of Pages:218
OA Status:Green

Download

Download PDF  'Vermarktung nachhaltiger Hotelangebote: die Bedeutung des kommunizierten emotionalen Mehrwerts unter unsicheren Bedingungen'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 3MB