Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Vermarktung nachhaltiger Hotelangebote: die Bedeutung des kommunizierten emotionalen Mehrwerts unter unsicheren Bedingungen

Vinzenz, Friederike. Vermarktung nachhaltiger Hotelangebote: die Bedeutung des kommunizierten emotionalen Mehrwerts unter unsicheren Bedingungen. 2019, University of Zurich, Faculty of Arts.

Additional indexing

Item Type:Dissertation (cumulative)
Referees:Wirth Werner, Süss Daniel
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Communication and Media Research
UZH Dissertations
Dewey Decimal Classification:070 News media, journalism & publishing
Language:German
Place of Publication:Zürich
Date:2019
Deposited On:02 May 2019 10:25
Last Modified:21 Mar 2023 08:32
Number of Pages:218
OA Status:Green
Download PDF  'Vermarktung nachhaltiger Hotelangebote: die Bedeutung des kommunizierten emotionalen Mehrwerts unter unsicheren Bedingungen'.
Preview
  • Content: Published Version

Metadata Export

Statistics

Downloads

335 downloads since deposited on 02 May 2019
37 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications