Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Rezension von Unterrichten als Beruf. Akteure, Praxen und Ordnungen in der Schulbildung von L. Franken


Groth, Stefan (2019). Rezension von Unterrichten als Beruf. Akteure, Praxen und Ordnungen in der Schulbildung von L. Franken. Bayerisches Jahrbuch für Volkskunde:250-251.

Statistics

Downloads

0 downloads since deposited on 13 Dec 2019
0 downloads since 12 months

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
Dewey Decimal Classification:790 Sports, games & entertainment
390 Customs, etiquette & folklore
300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:October 2019
Deposited On:13 Dec 2019 09:20
Last Modified:07 Apr 2020 07:20
Publisher:Kommission für bayerische Landesgeschichte bei der Bayerischen Akademie der Wissenschaften, Institut für Volkskunde
ISSN:0067-4729
OA Status:Closed
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://kbl.badw.de/kbl-digital/rezensionsportal/aktuelle-rezensionen/ansicht/detail/4861.html

Download

Closed Access: Download allowed only for UZH members

Content: Published Version
Filetype: PDF - Registered users only until 1 November 2020
Size: 154kB
Embargo till: 2020-11-01