Rezension von Unterrichten als Beruf. Akteure, Praxen und Ordnungen in der Schulbildung von L. Franken
Groth, Stefan (2019). Rezension von Unterrichten als Beruf. Akteure, Praxen und Ordnungen in der Schulbildung von L. Franken. Bayerisches Jahrbuch für Volkskunde:250-251.
Additional indexing
Item Type: | Journal Article, not_refereed, further contribution |
---|---|
Communities & Collections: | 06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies |
Dewey Decimal Classification: | 790 Sports, games & entertainment
390 Customs, etiquette & folklore 300 Social sciences, sociology & anthropology |
Language: | German |
Date: | October 2019 |
Deposited On: | 13 Dec 2019 09:20 |
Last Modified: | 01 Nov 2020 01:04 |
Publisher: | Kommission für bayerische Landesgeschichte bei der Bayerischen Akademie der Wissenschaften, Institut für Volkskunde |
ISSN: | 0067-4729 |
OA Status: | Green |
Free access at: | Official URL. An embargo period may apply. |
Official URL: | http://kbl.badw.de/kbl-digital/rezensionsportal/aktuelle-rezensionen/ansicht/detail/4861.html |