Navigation auf zora.uzh.ch

Search ZORA

ZORA (Zurich Open Repository and Archive)

Rezension von Unterrichten als Beruf. Akteure, Praxen und Ordnungen in der Schulbildung von L. Franken

Groth, Stefan (2019). Rezension von Unterrichten als Beruf. Akteure, Praxen und Ordnungen in der Schulbildung von L. Franken. Bayerisches Jahrbuch für Volkskunde:250-251.

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, further contribution
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Department of Social Anthropology and Cultural Studies
Dewey Decimal Classification:790 Sports, games & entertainment
390 Customs, etiquette & folklore
300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Date:October 2019
Deposited On:13 Dec 2019 09:20
Last Modified:01 Nov 2020 01:04
Publisher:Kommission für bayerische Landesgeschichte bei der Bayerischen Akademie der Wissenschaften, Institut für Volkskunde
ISSN:0067-4729
OA Status:Green
Free access at:Official URL. An embargo period may apply.
Official URL:http://kbl.badw.de/kbl-digital/rezensionsportal/aktuelle-rezensionen/ansicht/detail/4861.html
Download PDF  'Rezension von Unterrichten als Beruf. Akteure, Praxen und Ordnungen in der Schulbildung von L. Franken'.
Preview
  • Content: Published Version

Metadata Export

Statistics

Downloads

15 downloads since deposited on 13 Dec 2019
2 downloads since 12 months
Detailed statistics

Authors, Affiliations, Collaborations

Similar Publications