Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Unterrichtswahrnehmung, situatives Interesse und kognitive Aktivität von Lernenden im kaufmännischen Bereich


Holtsch, Doreen; Reichmuth-Sprenger, Andrea; Höpfer, Eva Maria; Rohr-Mentele, Silja; Sticca, Fabio; Forster-Heinzer, Sarah; Meuli Ibarra, Barbara; Wenger, Eva (2019). Unterrichtswahrnehmung, situatives Interesse und kognitive Aktivität von Lernenden im kaufmännischen Bereich. In: Holtsch, Doreen; Oepke, Maren; Schumann, Stephan. Lehren und Lernen auf der Sekundarstufe II: Gymnasial- und wirtschaftspädagogische Perspektiven. Bern, Switzerland: hep Verlag, 330-351.

Statistics

Altmetrics

Additional indexing

Item Type:Book Section, refereed, original work
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Education
Dewey Decimal Classification:370 Education
Language:German
Date:2019
Deposited On:04 Jun 2019 09:04
Last Modified:15 Apr 2021 15:06
Publisher:hep Verlag
ISBN:978-3-0355-1538-1
OA Status:Closed
Related URLs:https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/171050/

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library