Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Bildungskultur im Wandel: Lehrvorstellungen und Berufsbiografien in der Hochschullehre: autobiografisch-narrative Interviews mit Lehrenden an Hochschulen und deren Auswertung mittels der Methode der Grounded Theory


Mürner, Beat. Bildungskultur im Wandel: Lehrvorstellungen und Berufsbiografien in der Hochschullehre: autobiografisch-narrative Interviews mit Lehrenden an Hochschulen und deren Auswertung mittels der Methode der Grounded Theory. 2018, University of Zurich, Faculty of Arts.

Statistics

Downloads

6 downloads since deposited on 24 Jul 2019
6 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Dissertation (monographical)
Referees:Merz-Benz Peter-Ulrich, Hedderich Ingeborg
Communities & Collections:06 Faculty of Arts > Institute of Sociology
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences, sociology & anthropology
Language:German
Place of Publication:Zürich
Date:2018
Deposited On:24 Jul 2019 14:45
Last Modified:24 Jul 2019 14:45
Number of Pages:280
OA Status:Green

Download

Download PDF  'Bildungskultur im Wandel: Lehrvorstellungen und Berufsbiografien in der Hochschullehre: autobiografisch-narrative Interviews mit Lehrenden an Hochschulen und deren Auswertung mittels der Methode der Grounded Theory'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 2MB