Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Religionspädagogik und das Grundgesetz : Sondierungen zu einem dynamisch-geistreichen Wechselverhältnis


Schlag, Thomas (2019). Die Religionspädagogik und das Grundgesetz : Sondierungen zu einem dynamisch-geistreichen Wechselverhältnis. Zeitschrift für Pädagogik und Theologie, 71(2):142-158.

Statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Religious Studies
01 Faculty of Theology > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
200 Religion
Uncontrolled Keywords:Religionsunterricht, Demokratie, Verfassung, Menschenrechte
Language:German
Date:1 June 2019
Deposited On:23 Jul 2019 08:30
Last Modified:23 Jul 2019 08:30
Publisher:De Gruyter
ISSN:1437-7160
OA Status:Closed
Official URL:https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/zpt.2019.71.issue-2/zpt-2019-0019/zpt-2019-0019.pdf
Related URLs:https://doi.org/10.1515/zpt-2019-0019 (Publisher)
https://www.recherche-portal.ch/primo-explore/fulldisplay?docid=sfx_hbz3710000000658927&context=L&vid=ZAD&search_scope=default_scope&tab=default_tab&lang=de_DE (Library Catalogue)

Download

Full text not available from this repository.
Get full-text in a library