Header

UZH-Logo

Maintenance Infos

Die Religionspädagogik und das Grundgesetz : Sondierungen zu einem dynamisch-geistreichen Wechselverhältnis


Schlag, Thomas (2019). Die Religionspädagogik und das Grundgesetz : Sondierungen zu einem dynamisch-geistreichen Wechselverhältnis. Zeitschrift für Pädagogik und Theologie, 71(2):142-158.

Statistics

Citations

Dimensions.ai Metrics

Altmetrics

Downloads

6 downloads since deposited on 23 Jul 2019
6 downloads since 12 months
Detailed statistics

Additional indexing

Item Type:Journal Article, not_refereed, original work
Communities & Collections:01 Faculty of Theology > Institute of Theology
Dewey Decimal Classification:230 Christianity & Christian theology
200 Religion
Uncontrolled Keywords:Religionsunterricht, Demokratie, Verfassung, Menschenrechte
Language:German
Date:1 June 2019
Deposited On:23 Jul 2019 08:30
Last Modified:26 Jan 2022 21:55
Publisher:De Gruyter
ISSN:1437-7160
OA Status:Green
Publisher DOI:https://doi.org/10.1515/zpt-2019-0019
Official URL:https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/zpt.2019.71.issue-2/zpt-2019-0019/zpt-2019-0019.pdf

Download

Green Open Access

Download PDF  'Die Religionspädagogik und das Grundgesetz : Sondierungen zu einem dynamisch-geistreichen Wechselverhältnis'.
Preview
Content: Published Version
Filetype: PDF
Size: 172kB
View at publisher